marți, 24 aprilie 2018

Rosie Walsh - Bărbatul care n-a mai sunat

rosie walsh


Zilele trecute vă spuneam pe pagina de Facebook că Editura Nemira mi-a făcut o surpriză și mi-a trimis această carte. 

Cartea  este disponibilă la precomandă pe site-ul editurii și urmează să fie lansată la începutul lunii mai.

Cartea este o carte romantică, dar și dramatică în același timp. Chiar dacă la început pare un pic siropoasă, autoarea a introdus de la început un gram de mister lucru pe care îl apreciez tare mult pentru că m-a ținut în suspans pagină cu pagină. 

Bărbatul care n-a mai sunat este un volum structurat în trei părți


Prima parte este destinată exclusiv poveștii lui Sarah care locuiește în Los Angeles și s-a întors în Anglia, țara ei natală pentru a comemora ziua accidentului, accident care este amintit pe tot parcursul cărții.

Ajunsă în Anglia rămâne singură, părinții ei fiind nevoiți să plece din oraș. Într-una din plimbările ei îl întâlnește pe Eddie David, merg să ia prânzul împreună și se îndrăgostește nebunește de el. 

Petrec împreună șase zile minunate iar sentimentele îi sunt împărtășite de Eddie, doar că el trebuie să plece în vacanță în Spania, ea se va întoarce în Los Angeles. 

Toată bucuria lui Sarah va dispărea atunci când Eddie nu o mai caută și nu mai poate da de urma lui. Contul de Facebook nu l-a mai folosit din ziua în care ea a plecat de la el, la telefon și la mesaje nu răspunde. Prietenii ei și chiar prietenii lui o îndeamnă să renunțe la el, dar ea nu vrea, cel puțin nu până când nu are o explicație din partea lui.

În partea a doua Sarah se întoarce în Los Angeles hotărâtă să renunțe definitiv la Eddie și să îsi continue viața. 

Doar că acum Eddie este cel care o caută cu disperare. Aflăm acum detalii despre accidentul misterios și despre faptul că Sarah nu este chiar o victimă așa cum ne-a fost prezentată în prima parte. 

Cea de-a treia parte vă las pe voi să o descoperiți pentru că nu vreau să creez spoilere și oricum cred că v-am spus destul de multe încât să vă conving că este o carte care merită citită.

Este o carte care te ține în suspans. Este genul de carte care ne arată cum alegerile făcute la vârste fragede ne pot schimba viața definitiv. 

Rosie Walsh a creat o lume a doi oameni care suferă aceeași dramă


Da, cei doi trăiesc aceeași dramă, dar din perspective diferite, Rosie Walsh reușind să îmbine superb dragostea, drama și misterul. Nu este clasica poveste de dragoste, este mai mult de atât. Este o poveste pe care chiar și cei care nu citesc romane de dragoste o pot digera ușor.

Povestea este imprevizibilă. Mi-am facut zeci de scenarii în minte și toate au fost deturnate. Nu am reușit nici măcar odată să prevăd ceea ce va urma.

Așa cum spuneam și la început cartea se găsește la precomandă pe site-ul editurii Nemira, iar lansarea oficială va fi la începutul lunii mai. 

Sper că v-am trezit interesul pentru ea și dacă da tare aș vrea să aud și părerile voastre. 


18 comentarii:

  1. Foarte faina recenzia ta! Si mie mi-a placut mult cartea

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Mă bucur că am avut ocazia sa o citesc chiar înaintea lansării. :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Asa este. Ma bucur ca am avut ocazia sa o citesc inainte de lansare.

      Ștergere
  4. Mi-a placut foarte mult! Am citit-o pe nerasuflate.😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot pe nerasuflate am citit-o. M-a prins repede in mreje.

      Ștergere
  5. nu am citit-o, dar am vazut-o prin librarii. sunt curioasa care e faza, totusi. se fugaresc fara sa se prinda unul pe altul? hmmm...trebuie s-o citesc ca sa aflu, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca trebuie sa citesti ca sa afli :-) Nu pot strica surpriza. Mi-ar face placere sa citesc si parerea ta. :D

      Ștergere
  6. Dacă spui că nu este o carte clasică de dragoste, gen Sandra Brown, cu siguranță va ajunge și pe mâna mea! Auzisem de ea, dar eram reticentă. Acum știu că merită citită!

    RăspundețiȘtergere
  7. Demult nu am citit o astfel de carte, am sa o trec pe lista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am făcut curioasă. Aștept și părerea ta.

      Ștergere
  8. Mi-a plăcut mult cartea asta! Mi s-a părut foarte bine scrisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte bine scrisă și momentele de suspans sunt foarte bine plasate și gestionate.

      Ștergere
  9. Nu am auzit si nici nu am citit cartea,,, subiectul pare interesant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna. Sincer, eu mă așteptam să fie ceva foarte siropos, dar am fost plăcut surprinsă să vad că nu este chiar așa.

      Ștergere
  10. Sunt curioasa sa aflu de ce nu a mai sunat.

    RăspundețiȘtergere